Skip to main content

මොණර පෙම #1


" ඒයි , මට මේ ගාන කියල දෙනවද ?
ගෑණු වොයිස් එකක්...මට නෙමෙයි වෙන්න ඈති.මම ගැන දන්න කියන ගෑණු පරාණයක් නම් මගෙන් ඕව අහන්නෙ නෑ..
"මේ නිදිකුම්බයෝ,මම මේ ඔයාටයි කිව්වෙ"
කවුද යකෝ නිදි කුම්බය,දෙනව දත් සෙට් එක බඩට යන්න..මම කුණු කෙල පිහිද පිහිද ඔලුව උස්සල බැළුව..
නයි කයිද රෝස් පාන් කිව්වලු.මේ මෙයානෙ...මයුරි...මයුරි..මයුරි..ඔවු , එයා තමයි අපේ ඉස්කෝලෙ හිටපු අපේ වයසෙ ලස්සනම,හැඩකාරම,අඩම්බරම කෙල්ල.
"හපෝ උදේ ආපු වෙලාවෙ ඉඳන් නිදි..මෙන්න මේක කියල දෙනෝකෝ"
මම නිදාගන්නෙ හිතේ අමාරුවට..මොකද කියනව නම් ම්ගේ කලින් ලව් එක කාගෙන තිබුනෙ..කාගෙන කිව්වට නාගෙන තිබුනෙ.ඒ නිසාම ඒ කාලෙ වෙනකොට මට කෙල්ලො ඇලජික්.කොටින්ම චීත්ත කෑල්ලක් දැක්කත් මල පනින තත්වයක් තිබුනේ.ඒ නිසාම මං ගැන දන්න කෙල්ලෙක් මං ඉන්න පැත්ත බලං බත් කන්නෙ වත් නෑ.ඒත් මෙයා....හරියට මගේ ගෑන දන්නෑ වගේ ආපු හෑටි.
"මෙන්න මේ තුන් වෙනි ගාන බලන්නකෝ..කොච්චර කරත් සුලු වෙන්නෑ හලෝ"
මම පොත අරං බැළුව.පොඩි ගානක්. පවුනෙ කියල මට තේරුණ විදියට කියල දුන්න.
"අනේ මට මුකුත් තේරුණෙ නෑ"
මොකක්,යකෝ දැන් මෙච්චර වෙලා කටත් ඇරන් බලං හිටියෙ අහවල් එකද ? මට එහෙම අහන්න හිතුනත් මං කට පියන් හිටියා.
"මොන වදයක්ද ඕයි,මේකවත් තමුසෙට බැරිද,යනවකො පව් නොදී "
"දන්නැති නිසානෙ දන්න කෙනෙක්ගෙන් ඇහුවෙ,ඔච්චර නපුරු වෙන්න එපා යසිත් , ඔයා ඉස්සර කොච්චර හොඳ කෙනෙක්ද?"
ඇය මගේ මූණ දිහා කෙලින් බැළුව.ජීවිතේ ප්‍රථම වතාවට කෙල්ලෙක්ගෙ ඇස් දෙකක් ඉස්සරහ මම අසරණ උනා.මයුරිගෙ ඇස් දිගටියි,හීනියි,දීප්තිමත්.. ඒ හැම දේටම වඩා ඒ ඈස් මාත් එක්ක කථා කරනව කියල මට දැනුනා.ඒ ඇස් මඟ අරින්න ඕන උනත් මට ඒක කරන්න බැරි උනා..මටත් නොදැනිම මයුරිගෙ පොත මගේ අතින් ගිලිහිලා බිමට වැටුණ.
"නපුරා...නපුරා...මෝඩයා "
ඇය පොතත් ඇහිඳන් ගියා..ඒත් මම ගල් පිලිමයක් වගේ එහෙමම බලන් හිටිය..මට මේ මොකද උනේ..පංතියෙ අනිත් උන් ටිකත් කටවල් ඇරන් බලං ඉන්නව..මයුරි ගස්සගෙන යන ගමන් ආපහු හැරිල මං දිහා බැළුව..මගේ හැටි දැකලද කොහෙද එයාට හිනා හියා..මමත් ඒ පාර නම් හිනා උනා..
අපේ යාළුකමේ ආරම්භය එහෙමයි.ඊට පස්සෙ කෙල්ලො පේන්න බැරුව හිටපු මගේ හොඳම යාලූව උනෙත් මයුරි..යාළුවො විදියට අපි ගොඩක් දේවල් කථා කරා..මයුරිට අනිත් කෙල්ලන්ට වඩා වෙනස් දැක්මක් ලෝකය ගැන තිබුනා.ඕනම දෙයක් කෙලින් කියන තමන්ට හරි දේ කවුරු කිව්වත් කරන අපූරු දඟකාර හිතුවක්කාරකමකුත් ඇයට තිබුනා.
ඒ 2010 අගෝස්තු 2 රෑ 12.30 ට විතර.මම ටියුට් එකක් කර කර මදුරුවො තල තල හිටියේ..
කීක්..කීක්....කීක්..කීක්...
sms එකක් මයුරිගෙන්..
'oya padam karanawada ? mm tikakata cl krannada ? '
මම 'ok' කියල රිප්ලයි කරා.
එතකොටම මයුරි කෝල් කරා...අනං මනං ඕප දුප ටිකක් කියව කියව ඉඳල එයා ඇහුව ,
"මං ඔයාගෙන් දෙයක් අහන්න තරහ වෙනවද ? "
-"නෑ මොකක්ද ? "
"මට බනීවිද දන්නෑ"
-"ඇයි ඔයා කුණුහර්පයක්ද අහන්න හදන්නේ ? "
"ඔව්, ඒ වගේ තමයි...මම............. ඔයාට ආදරෙයි"
බීප්...බීප්...බීප්.....
මොකක්... ඒ මොන හෙනයක්ද..මගේ කණට වතුර ගිහින්ද කොහෙද දවල් නාන කොට..
කීක්...කීක්..
ආපහු sms එකක් නේද ?
'mm aththatamai kwwe.mta oyaawa ona mge napuro.mm oyaata adarey'
මේක වෙන්න බෑ.මේ ක්‍රමය සම්පූර්ණයෙන් වැරදියි.මම මේක හෙලා දකිනව.මොන ලෝකෙද කෙල්ලො ඉස්සෙල්ල කැමැත්ත අහන්නෙ.අනික මේක ලංකාවනෙ.මම මේක හෙලා දකිනව..
කොල්ලො නැතුවටද මම වගේ ඉබ්බෙක්ට කෑමති උනේ.ජෝක් එකක්ද..නෑ මයුරි කවදාවත් මේ වගේ ජෝක් කරන්නෑ..
කීක්..කීක්..
'mta samaa wenna.mm weradi dyak kwwa nam.bt mm kwwe aththa.plz tharaha wenna epaa'
තවත් හිටියොත් මං ගොනා පාට් වෙනව..දෙන දෙයියො අතටම ගෙනත් දීලත් මැණි කැටේ පරිස්සම් කර ගන්න බැරි නම් මම මොකෙක්ද ? දෙන්නම් නියම රිප්ලයි එකක්.
'matath jeewat wenna aasai.oyat mge husma podha wenawada ? '
කීක්...කීක්..
'haa..bt me husma podha helanna epa kaawadawat.mta promis wenna'
එදා අපි අතරෙ හුවමාරු උන sms ගාන මෙච්චරයි කියල ගනන් තිවා ගන්න බැරි තරම්.. ආදරේ කරන දෙන්නෙක්ට හුවමාරු කර ගන්න මොන තරම් හැඟීම් තියෙනවද කියල මට තේරුනේ එදා..
කොහොම හරි මමත් දැන් පෙම්වතෙක්.... තවත් එක සාම්ප්‍රදායික පෙම්වතෙක්ද ? ... අනේ මංදා..ඒත් ආදරේදි තියෙන්නෙ එක සම්ප්‍රදායයි.. ඒ දෙන්න අතරෙ තියෙන අවබෝධය...

Comments

You May Like Also,

පන්සිය පණස් ජාතක පොත

මේක දෙන්නෙ හිටියෙ මීට ගොඩ දවසකට කලින් උනත් විවිධ හේතු නිසා අතපසු උනා.. අද පෝය දවසෙ කොහොම හරි දානව කියල හිතා ගත්තා... පන්සිය පණස් ජාතකය, ඔව් බුදුරජාණන් වහන්සේ පෙර ආත්ම 550 ක , උන්වහන්සේ විසින් දේශණා කරපු ජාතක කතා මේකෙ ඇතුලත්.. අපි සාමාන්‍යයෙන් දන්න විදියට පන්සිය පණස් ජාතකය කිව්වට දැනට නිකුත් වී තියෙන ග්‍රන්ථයේ ඇතුළත් වෙන්නෙ ජාතක කථාංග 447 හෝ 446.. අනිත් 3 හෝ 4 ගැන සඳහනක් නෑ.. නමුත් මේ විද්‍යූත් ලේඛන පිටපතේ ජාතක කථාංග 550 ම ඇතුළත්.. අවසන් කථාංග 4 බුදුරජාණන් වහන්සේ දේශනා නොකළ නමුත් කටවහරෙන් පැවතෙන ජාතක කථාංග ඇතුලත් කරල තියෙනවා.. මට මේක හම්බ උනේ වෙන වෙනම කොටස් විදියට. මං සියල්ල එකතු කරල තනි PDF file එකකට merge කරා... අවශ්‍ය තැන් bookmark කරන් කියවන්න පුළුවන්නෙ... 19.9 MB  ඔබගේ පරිගණකයේ මෙහෙයුම් මෘදුකාංගය Windows XP හෝ Windows 7 නම්, PDF file reader එකක් නැතිනම් මෙතනින් adobe reader එක අරගන්න..

බ්ලොග් එකේ Navigation Bar එක අයින් කරමුද ?

අපි බ්ලොගර් වලින් බ්ලොග් එකක් හැදුවම මෙන්න මෙහෙම බ්ලොග් එකට උඩින් Navigation Bar එකක් වැටෙනවනෙ. කැතයි වගේ නේද ? එහෙනම් ඉතින් අයින් කරමු. මේක අයින් කරාම බ්ලොග් එකේ SEO වඩා හොඳින් වෙනව කියල  digitalpoint forum එකේ තිබුන. නමුත් ඒ ගැන නම් මං හරියට කියන්න දන්නෑ. මෙන්න මෙහෙමයි වැඩේ , ඔයා පැරණි blogger interface එක නම් පාවිච්චි කරන්නෙ, Dashboard  >> Design >> Edit HTML වෙත යන්න. අළුත් blogger interface එකේ නම් කෙලින්ම Template කියල තියෙනව. දැන් මේක කරන්න කලින් full template එකම download කරන් ඉන්න. නැත්නම් වරද්දගෙන මට බනින්න එප. (වරදින්න දේකුත් නෑ හැබැයි ) දැන් අළුත් blogger interface එකේ අයත් තමන්ගෙ දැනට active template එකේ Edti HTML වෙත යන්න. දැන් මෙහෙම පණිවිඩයක් ආවනෙ. එතන Proceed ක්ලික් කරන්න.  දැන් ඔයාගෙ template එකේ HTML කෝඩ් තියෙනව පෙනෙයි. දැන් මේ පහත රූපෙ විදියට variable definitions කියන තැන හොයා ගන්න. අමාරු නම් Ctrl + F ගහල හොයා ගන්නකො.  දැන් ඔන්න ඔය කෝඩ් එකෙන් උඩට, ඒ කියන්නෙ *variable definitions තැනයි උඩ කඩ ඉරි පේලියයි අතරට මෙන්න මේ පුංචි කෝඩ් එ

පෙම්වතියක් තෝරගන්නෙ කොහොමද ?

හනී බනී වෙන් වෙලා දැන් මාස 8ක් විතර ඇති. ගොඩක් දෙනා අහන දෙයක් තමයි එච්චර  ආදරේ කරා නම් කොහොමද දැන් ගානක් නැතුව ඉන්නෙ කියන එක. ඕකට හොඳ උදාහරණයක් කියන්නම්. අපේ තාත්තගෙ මිත්‍රයෙක්ගෙ wife ළඟදි Cancer එකකින් නැති උනා. පෞද්ගලිකවම මං දන්න දෙයක් තමයි ඒ දෙන්න අතරෙ පුදුම ආදරයක් තිබුනෙ. එයාලගෙ විවාහ ජීවිතේට අවුරුදු 19කටත් වැඩියි. ඒත් මළ ගෙදරදි, ආදාහන කටයුතු කරද්දිවත් ඒ අංකල් පොඩ්ඩක්වත් ඇඬුවෙ නෑ. කිසිම දුකක් පේන්න තිබුනෙත් නෑ. හිස් බැල්මෙන් බලාගෙන හිටිය විතරයි. කටයුතු ඉවර වෙලා අපි ආපහු යනකොට ඒ මනුස්සය කිව්ව හරි අපූරු කතාවක්, "නෝන නැති උනාට මට දුකක් නෑ.. ඒත් එයා නැති පාළුව මගේ ජීවිත කාලෙම තියේවි. පහුගිය අවුරුදු 19ටම එයා මටත්, මගෙන් එයාටත් වෙන්න ඕන යුතුකම් ටික ඉටු කරා. අපි දෙන්න දෙන්නටම ණය නෑ.." එච්චරයි.. මමත් කාටවත් ණය නෑ.. ඒත් අද (ඔක්තෝම්බර් 30) තමන්ගෙ 20 වෙනි උපන් දිනේ සමරන හනී බනීගෙ සියළු කටයුතු, අනාගතේ, බලාපොරොත්තු සාර්ථක වෙන්න කියල මං හදවතින්ම ප්‍රාර්ථනා කරනවා.. ඇත්තටම ඇයි කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි (සම්මතයට අනුව) යාළු වෙන්නෙ/ ආදරේ කරන්නෙ/සම්බන්ධයක් ඇති කර ගන්නෙ ?? කෙල්ලන්ගෙ පැත්ත