Skip to main content

Data රැකගෙන බ්ලොග් කියවමු

ම්ම්ම්ම්.. සතියකින් විතර මුකුත් ලියන්නත් බැරි උනා. දැං ටිකක් කාර්යබහුලයිනේ ඒත් ජම්මෙට වඩා මේක ලොකු නිසා බ්ලොග් කර්මාන්තෙන් නම් විශ්‍රාම ගන්න අදහසක් නෑ..

මං නෙට් එන්න පාවිච්චි කරන්නෙ ඩයලොග් Limited Data package එකක්. ඉතිං data කියන එක මාර විදියට අරපිරිමැස්මෙන් පාවිච්චි කරන්නෙ. දැනට මං අනිත් යාලූවන්ගෙ බ්ලොග් 179 ක් ෆලෝ කරනවා. ඉතිං දවසකට අනිවා පෝස්ට් 30ක් 40ක් රීඩරේට එනවා. සමහර සයිට් ගොඩක් බර වැඩී. ඉතිං දවසකට ඔය ටික කියවන්නයි කොමෙන්ට් කරන්නයි 100mb වලට වඩා යනවා. මං හැම තිස්සෙම උත්සාහ කරන්නෙ එක පෝස්ට් එකක්වත් මඟ නොහැර කියවන්න. දවස් 20ක් ගත වෙන්න කලින් මේකටම ඩේට ටික ඉවරයි
ඉතිං මං මගේ මෙව්ව එක හොඳටම වෙහෙසවල මේකට විසඳුමක් කල්පනා කරා. මං දන්නව මට වගේම තවත් ගොඩ දෙනෙක් මේ දැවෙන ප්‍රශ්නෙන් දැවි දැවී ඉන්නෙ කියල. ඉතිං සි‍යළු data පෙරේත බ්ලොග් කියවන්නන් වෙනුවෙන් මං පෙනී සිටින්න තීරණය කරා

ඔහොම කල්පනා කරද්දි මට ටිකිරි මොලේ පහල උනා.. බ්‍රවුසරේ image loading disable කරත් වැඩක් නෑ. සමහර පෝස්ට් වල අර්ථය නැති වෙනව. විජෙට්, තීම් ලෝඩ් වෙන්න තමයි වැඩිපුරම ඩේට වැය වෙන්නෙ. ඉතිං ඕව ලෝඩ් නොවී පෝස්ට් එක කියවල කොමෙන්ට් එක දාල යන්න පුළුවන් නම්.......

හරී..... යුරේකා යුරේකා.. ඇයි මතක නැද්ද බ්ලොග් එකට mobile view එකක් තියෙනවා.. ඕනම බ්ලොග් එකක මොබයිල් තීම් එක active කරල නම් ඒක පහසුයි..

 දැන් සාමාන්‍යයෙන් අපි පරිගණකයකින් බ්ලොග් එකකට මේ මොබයිල් තීම් එකෙන් කියවනව නම් URL එක අගට ?m=1 කියල ඇතුලත් කරන්න ඕන. නැත්නම් සාමාන්‍ය තීම් එකමයි ලෝඩ් වෙන්නෙ.
  • http://www.yasith.net?m=1
ඉතිං ඕක හැම කියවන පෝස්ට් එකක් අගටම ගගහ ලෝඩ් කර කර කියවන්න ගියාම මොන කරදරයක්ද? ඕකට මං පොඩි විසඳුමක් ගෙනාවා. මංම ලියපු එකක්.. මෙහෙමයි භාවිතා කරන්නෙ.

  • ඕනම බ්ලොගර් බ්ලොග් පෝස්ට් එකක් මේකෙන් අවම ඩේට ප්‍රමාණයකින් කියවන්න පුළුවන්.
  • ඔයාට එදිනෙදා හම්බවෙන බ්ලොග් පෝස්ට් වල Link එක මේ විදියට කොපි කර ගන්න.
 
  • දැන් මේ කොපි කර ගනිපු බ්ලොග් ලින්ක් එක මේ මගේ Data Saver Blog Reader එකේ URL box එකට copy-paste කරල View Blog බොත්තමට කොටන්න.
 
  • දැන් පට ගාල ඒ පෝස්ට් එක කොමෙන්ට් ටිකත් එක්ක ලෝඩ් වෙයි.
  •  සාමාන්‍ය විදියට කොමෙන්ට් කරන්නත් පුළුවන්
  1.  කොමෙන්ට් කරල Publish කරද්දි ආපහු redirect වෙන්නෙ සාමාන්‍ය තීම් එකමයි. ඒ නිසා කොමෙන්ට් එක පබ්ලිශ් වෙන්න redirect වෙද්දි tab එක close කරන්න. අවුලක් වෙන්නෙ නෑ.
  2. කෙලින්ම URL එක ටයිප් කරල බ්ලොග් කියවනව නම් මුලට http:// යොදන්න මතක තියා ගන්න..
මට තාම Programming ගැන මහ දැනුමක් නෑ. තාමත් ඉගෙන ගන්නවනෙ. මේකෙ ක්‍රියාකාරීත්වය කියනව නම් Frameset 2 ක පේජ් 2ක් ලෝඩ් කරනව. උඩ URL jump box එකේ URL එක ටයිප් කරල go කරද්දි ඒක 2 වෙනි frame එකේ URL එක අගට ?m=1 කියල එකතු කරන් ලෝඩ් කරනවා. එච්චරයි



හරිනෙ එහෙනම්.. වැදගත් උනා නම් එච්චරයි..ආ තව දෙයක් මං ළඟදි ඉඳන් පොඩි සමීක්ෂණයක් කරනවා

  1. ඔයා පෙම්වතෙක් නම් ගෑල්ලමය බලන්න යන මුල්ම දවසෙ එයාට ගෙනියපු තෑග්ග මතකද ? 
  2. ඔයා පෙම්වතියක් නම් ඔයාගෙ ආදරවන්තය මුලින්ම දීපු තෑග්ග මතකද ?
  3. අනාගතේ ආදරේ කරන්න බලාපොරොත්තු වෙන අයත් මුලින්ම දෙන්නෙ මොන වගේ දෙයක්ද කියල යන්නකෝ..
(සමීක්ෂණයක් විතරලු හොදේ )

Comments

  1. ගොඩක් ප්‍රයෝජනවත් post එකක් thank you ලොක්කා

    ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ ..මට දැන් මතක නැ බන් මට මුකුත් ගෙනිච්චේ නැද්ද කොහෙද හැබැයි පස්සේ නම් හෝ ගාල අරන් දුන්න බනියෝ චෝක්කෝ .... :D

    ReplyDelete
  2. ගොඩක් ප්‍රයෝජනවත් post එකක් thank you ලොක්කා

    ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ ..මට දැන් මතක නැ බන් මට මුකුත් ගෙනිච්චේ නැද්ද කොහෙද හැබැයි පස්සේ නම් හෝ ගාල අරන් දුන්න බනියෝ චෝක්කෝ .... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D චොකෝස් කන්න නම් හැම කෙල්ලම වගේ කැමතියි.. වෙන මුකුත් සිහිවටන වගේ මෙව්ව දුන්නෙ නැද්ද ?

      Delete
    2. සිහිවටන ඉතින් උම්මා තමයි. ...තව ඉතින් මාල ... වලලු වගේ සුකුරුත්තන් කෑලි perfumes වගේ දේවල් තමයි. ඔක්කොටම වඩා පන වගේ ආදරේ දීපන් මලේ....

      Delete
    3. :D පණටත් වඩා ආදරේ දීල තමයි තියෙන්නෙ. එයත් එහෙම උනොත් හොඳා :x

      Delete
  3. තෑන්ක්ස් මචං...

    පෙම්වතෙක් වීම සම්බන්දව මගේ උණුසුම් සුබ පැතුම් කොල්ලා :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. සිරාවටම මාර ප්‍රයෝජනයි මචන්.. උඹට කියන්න සමහර බ්ලොග් සයිට් තියනව මගෙ දුප්පත් මෙව්ව එකෙන් ලෝඩ් වෙන්න ගියාම එපා වෙනව.. මේකෙන් හිටු කියල ලෝඩ් වෙනව.. එලම කිරි.. අරක බුක් මාක් කරගත්තා :)

      Delete
    2. තැන්කූ... මං සමීක්ශණයක් විතරයි කරන්නේ :7

      Delete
  4. මාර ගේමක්නේ. මේක හිරුවට එහෙම මාර විදියට වටිනවා...මේ මටත් වටිනවා මලයෝ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතියි නලින් අයියේ.. :)

      Delete
  5. ගොඩක් වැදගත් ස්තුතියි෴ යසිත්

    ReplyDelete
  6. අඩෝ කෙලින්ම ජංගමෙන් ආව නම් ඔය කිසි ඉලවුවක් නෑනේ... :B


    ReplyDelete
    Replies
    1. සිංහලෙන් කොමෙන්ට් දාන්න බෑනෙ බං. අනික රීඩරේට එන පෝස්ට් එකින් එක කියවන්න ගියාම අවුරුදු ගානක් යාවි :D

      Delete
  7. ස්තුතියි යසිත් මල්ලි

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) :) ඔයාලට ප්‍රයෝජනවත් නම් එච්චරයි අයියා :)

      Delete
  8. බොහොම වටින තොරතුරක්..ස්තුතියි යසිත් මල්ලි :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතියි අක්කි :D

      Delete
  9. අහ්හ්...ඔය තියෙන්නේ නියම වැඩ කෑල්ලක් හොයා ගෙන....

    අනේ.... මේකාගේ සමීක්ෂණ..... අපි දන්නවා මොකාටද එන්න හදන්නේ කියල..... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ෂ්.... ෂ්.. කෑ ගහන්න එපා ~X(

      Delete
  10. අඩෝ යසිත් උඹත් අහන්නේ රෙදි ගැලවෙන ප්‍රශ්නනේ බං. කමක් නැහැ කියන්නම් කෝ. මම ගෙනිච්චේ කැන්ඩොස් චොකලට් එකක්. හැබැයි මගේ කරුමෙටද කොහේ එකේ පණුවෙක් ඉඳලා. ඔය පල්ලෙහා ලින්ක් දෙක බලපන් කන්න උන කට්ට.

    පොස්ට් එකනම් හරිම වැදගත් ලෙසියකට මේ වගේ අයිඩියාවක් එන්නේ නැහැනේ. එලම තමයි මචෝ ඩොන්ගල් පාවිච්චි කරන එක මලම ඇනයක්.



    http://chithula.blogspot.com/2012/09/blog-post.html
    http://chithula.blogspot.com/2012/09/blog-post_4.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D තැංකූ කෝරලයෝ.. පණුව හිටියට මොකද වැඩේ ගොඩනේ :P

      Delete
  11. ‍‍මේක නියමයි.

    ReplyDelete
  12. ලිපියෙන් හොඳ අදහසක් දීලා තියෙන්නේ. ඒ විතරක් නොවේ අනම්-මනං කෑලි බ්ලොග් එකේ එල්ලා අනිත් අයගේ බිට්-බයිට් කන්නේ නැතුව ඉන්නත් අපි හිතාගන්න ඕන.

    ReplyDelete
    Replies
    1. හි හි.. ඔව් ඔව්.. තැංකූ හොඳේ :D

      Delete
  13. පෝස්ට් එකනම් වටිනවා බං.එළ!

    ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ - මං නම් දුන්නේ චොකලට්.

    ReplyDelete
    Replies
    1. චොකලට් එකක් තමයි මමත් දෙන්න හිතන් ඉන්නේ :D තව මොකක් හරි දෙන්නත් ඕන. චොකලට් එක කෑව එතනින් ඉවරනෙ :-* :-*

      Delete
  14. ඒක නම් මාර වටිනවා යසිත්. හුඟක් අය සීමිත ඩේටා පැකේජ් නේ පාවිච්චි කරන්නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මමත් සීමිත ඒවනෙ. ඒකයි මටත් වැදගත් :)

      Delete
  15. ගොඩාක් වටිනවා මචං ස්තුතියි...
    ආහ් අර සමික්ෂණයට සුභ පැතුමි.... හි හි

    ReplyDelete
    Replies
    1. මොකෝ නිකං නෝන්ඩි හිනාවක් දාන්නේ ? ^#(^

      Delete
  16. ම්ම්ම්.... මට හම්බුණේ පාකර් පෑනක්...

    ලිපිය නම් ගොඩක් හොඳයි මල්ලි... ඩොන්ගල් පාවිච්චි නොකලත් මටත් ඔය ලෝඩ් වෙන ප්‍රශ්නේ නම් හරිම ඇණයක්...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒ පෑණ තාමත් තියේද ? =((

      Delete
  17. ශා ..... මෙන්න හොඳ ලිපියක්... ඇත්තටම මාත් මේ හොයා හොයා හිටපු එකක් .. තෑන්ක්ස් වේවා! :)

    ආ මටනම් හම්බුනේ ස්ටිකර් වගයක්

    ReplyDelete
    Replies
    1. හෑ.... ඉස්සර පෝස්ට් එකකදි කිව්ව නේද තාම තනිකඩ කෙල්ල කියලා.. බොරුමයි කියන්නෙ.. :(

      බොරුව උනත් හරියට [hi="yellow"]කියාගන්න බෑ[/hi] :P

      Delete
    2. ඒ කාලේ වෙනකොට තනිකඩයි තමයි :)

      Delete
  18. සොයමින් හිටපු දෙයක්... බොහොම ස්තූතියි..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතියි ප්‍රයෝජනයක් ගන්නව නම් :)

      Delete
    2. Anaagathe dawasaka mama Mulinma denne paaan gediyak :D

      Delete
    3. අඩේ අපිට නම් එච්චර වත්පොහොසත් කමක් නෑ බං :))

      Delete
  19. හොද වැඩක්..හැබැයි ඉතින් මට නම් ඒක අ‍වුලක් නෑ.ම‍ට 25ක්ම ලැ‍බෙනවනෙ.ඒක නිසා ඒක ඉක්මනට ඉවර වෙන්නෙ නැ.සමීක්ෂනයට කියනව නම් මම දෙන්න ගියේ ඔරලෝසුවක්..ඒත් ඒක ගත්තෙ නෑ බං.හැබැයි හොද වෙලාවට.මොකද මම පස්සෙ දැනගත්තෙ තැග්ගගට ඔරලෝසු දෙන්න හොද නැ කියල.ඒකත් අර ලේන්සුවක් දෙනව වගේමලු..ඒකිට මොන තැගිද බං...

    ReplyDelete
    Replies
    1. උඹල සල්ලි කාරයොනෙ බං :D ලේන්සු, ඔරලෝසු දුන්නම අවුල මොකක්ද ? :(

      Delete
  20. මේකනම් ගොඩාක් ප්‍රයෝජනවත් අයියේ...

    ReplyDelete
  21. එළ ඈ කරලා බලන්න වටිනවා.

    හ්ම්ම් අර ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ මම නම් තාම පෙම්වතෙක් නෙවේ.ඒ වුනාට මම දෙන්නේ චොක්ලට්,ටෙඩිස් ලා වග දේවල් තමා :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. වෙනස් දෙයක් දෙමුකෝ :)

      Delete

Post a Comment

◘ සිංහල අක්ෂර භාවිතා කිරීමට : වම්පස පහල "සිංහල" බොත්තම click කරන්න.
◘ Photo comment දැමීමට : [im]http://1.bp.blogspot.com/-jk5ApMyd4VM/UnkD_bWnI9I/AAAAAAAACAQ/gedRQoN9cmQ/s1600/image.png[/im]
♥ පෞද්ගලික පණිවිඩ සඳහා : info@yasith.net

You May Like Also,

පන්සිය පණස් ජාතක පොත

මේක දෙන්නෙ හිටියෙ මීට ගොඩ දවසකට කලින් උනත් විවිධ හේතු නිසා අතපසු උනා.. අද පෝය දවසෙ කොහොම හරි දානව කියල හිතා ගත්තා... පන්සිය පණස් ජාතකය, ඔව් බුදුරජාණන් වහන්සේ පෙර ආත්ම 550 ක , උන්වහන්සේ විසින් දේශණා කරපු ජාතක කතා මේකෙ ඇතුලත්.. අපි සාමාන්‍යයෙන් දන්න විදියට පන්සිය පණස් ජාතකය කිව්වට දැනට නිකුත් වී තියෙන ග්‍රන්ථයේ ඇතුළත් වෙන්නෙ ජාතක කථාංග 447 හෝ 446.. අනිත් 3 හෝ 4 ගැන සඳහනක් නෑ.. නමුත් මේ විද්‍යූත් ලේඛන පිටපතේ ජාතක කථාංග 550 ම ඇතුළත්.. අවසන් කථාංග 4 බුදුරජාණන් වහන්සේ දේශනා නොකළ නමුත් කටවහරෙන් පැවතෙන ජාතක කථාංග ඇතුලත් කරල තියෙනවා.. මට මේක හම්බ උනේ වෙන වෙනම කොටස් විදියට. මං සියල්ල එකතු කරල තනි PDF file එකකට merge කරා... අවශ්‍ය තැන් bookmark කරන් කියවන්න පුළුවන්නෙ... 19.9 MB  ඔබගේ පරිගණකයේ මෙහෙයුම් මෘදුකාංගය Windows XP හෝ Windows 7 නම්, PDF file reader එකක් නැතිනම් මෙතනින් adobe reader එක අරගන්න..

බ්ලොග් එකේ Navigation Bar එක අයින් කරමුද ?

අපි බ්ලොගර් වලින් බ්ලොග් එකක් හැදුවම මෙන්න මෙහෙම බ්ලොග් එකට උඩින් Navigation Bar එකක් වැටෙනවනෙ. කැතයි වගේ නේද ? එහෙනම් ඉතින් අයින් කරමු. මේක අයින් කරාම බ්ලොග් එකේ SEO වඩා හොඳින් වෙනව කියල  digitalpoint forum එකේ තිබුන. නමුත් ඒ ගැන නම් මං හරියට කියන්න දන්නෑ. මෙන්න මෙහෙමයි වැඩේ , ඔයා පැරණි blogger interface එක නම් පාවිච්චි කරන්නෙ, Dashboard  >> Design >> Edit HTML වෙත යන්න. අළුත් blogger interface එකේ නම් කෙලින්ම Template කියල තියෙනව. දැන් මේක කරන්න කලින් full template එකම download කරන් ඉන්න. නැත්නම් වරද්දගෙන මට බනින්න එප. (වරදින්න දේකුත් නෑ හැබැයි ) දැන් අළුත් blogger interface එකේ අයත් තමන්ගෙ දැනට active template එකේ Edti HTML වෙත යන්න. දැන් මෙහෙම පණිවිඩයක් ආවනෙ. එතන Proceed ක්ලික් කරන්න.  දැන් ඔයාගෙ template එකේ HTML කෝඩ් තියෙනව පෙනෙයි. දැන් මේ පහත රූපෙ විදියට variable definitions කියන තැන හොයා ගන්න. අමාරු නම් Ctrl + F ගහල හොයා ගන්නකො.  දැන් ඔන්න ඔය කෝඩ් එකෙන් උඩට, ඒ කියන්නෙ *variable definitions තැනයි උඩ කඩ ඉරි පේලියයි අතරට මෙන්න මේ පුංචි කෝඩ් එ

පෙම්වතියක් තෝරගන්නෙ කොහොමද ?

හනී බනී වෙන් වෙලා දැන් මාස 8ක් විතර ඇති. ගොඩක් දෙනා අහන දෙයක් තමයි එච්චර  ආදරේ කරා නම් කොහොමද දැන් ගානක් නැතුව ඉන්නෙ කියන එක. ඕකට හොඳ උදාහරණයක් කියන්නම්. අපේ තාත්තගෙ මිත්‍රයෙක්ගෙ wife ළඟදි Cancer එකකින් නැති උනා. පෞද්ගලිකවම මං දන්න දෙයක් තමයි ඒ දෙන්න අතරෙ පුදුම ආදරයක් තිබුනෙ. එයාලගෙ විවාහ ජීවිතේට අවුරුදු 19කටත් වැඩියි. ඒත් මළ ගෙදරදි, ආදාහන කටයුතු කරද්දිවත් ඒ අංකල් පොඩ්ඩක්වත් ඇඬුවෙ නෑ. කිසිම දුකක් පේන්න තිබුනෙත් නෑ. හිස් බැල්මෙන් බලාගෙන හිටිය විතරයි. කටයුතු ඉවර වෙලා අපි ආපහු යනකොට ඒ මනුස්සය කිව්ව හරි අපූරු කතාවක්, "නෝන නැති උනාට මට දුකක් නෑ.. ඒත් එයා නැති පාළුව මගේ ජීවිත කාලෙම තියේවි. පහුගිය අවුරුදු 19ටම එයා මටත්, මගෙන් එයාටත් වෙන්න ඕන යුතුකම් ටික ඉටු කරා. අපි දෙන්න දෙන්නටම ණය නෑ.." එච්චරයි.. මමත් කාටවත් ණය නෑ.. ඒත් අද (ඔක්තෝම්බර් 30) තමන්ගෙ 20 වෙනි උපන් දිනේ සමරන හනී බනීගෙ සියළු කටයුතු, අනාගතේ, බලාපොරොත්තු සාර්ථක වෙන්න කියල මං හදවතින්ම ප්‍රාර්ථනා කරනවා.. ඇත්තටම ඇයි කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි (සම්මතයට අනුව) යාළු වෙන්නෙ/ ආදරේ කරන්නෙ/සම්බන්ධයක් ඇති කර ගන්නෙ ?? කෙල්ලන්ගෙ පැත්ත