Skip to main content

මංඟල හමුව [මගේ සුරඟන #1]

ගාලු බස් ස්ටෑන්ඩ් එකේ උඩ තට්ටුවට වෙලා ගිනි ගහන අවුව දිහා ඇස් පුංචි කරන් මං බලන් හිටියා. ගිණි ගහන අව්වට රත් උන මූදු හුළඟ තාර පාරේ මිරිඟුවක් මවනවා. ඒත් එක දිගටම පෝළිමට වගේ එන වාහන ඒ මිරිඟුව කපාගෙන ඉස්සරහට යනවා..
මට කවදාවත් මෙහෙම කෙනෙක් එනකම් බලං ඉඳල පුරුද්දක් නෑ.. ඒත් නිකං බලාගෙන පැය 3ක් 4ක් රස්තියාදු උනා කියල කිසිම හැඟීමක් දැනුනෙත් නෑ. ඒ හැම දේටම වඩා මට ඕන උනේ ඉක්මනටම එයාව දැක ගන්න...

ඔව් අද එයා එනවා.. අඳුරගෙන මාසයකට ලං උනත් , පිංතූර වලින් දැකල තිබුණත් පැය ගණන් කතා කරල තිබුණත් ඇස් දෙකට දැක ගන්නකම් කියා ගන්න බැරි මොකක්දෝ අඩුවක් හිතට දැණුනා. ආදරේ කරන්න දකින්නම ඕනද ? ඒ ගැන අනිත් අයත් එක්ක තර්ක කරපු මම දැං මං එක්කම ඒ ගැන තර්ක කරා..

ඒත් වැඩි වෙලා එහෙම කරන්න කලින් මගේ ෆෝන් කට්ට දෙදරුම් කෑවා..

'minihoo, me bus 1n bahina tena kiyano. mm danna gallek na. natnam mehemama matara yanawa'

ඒක දැක්කම මට තනියම හිනා ගියා. එහා පැත්තෙ අයිස් ක්‍රීම් එකක් දෙකට කඩං කකා හිටපු කපල් එකේ කොල්ල මට එරෙව්වා, පුහ්.. හරි වැඩේ.. මට තොගෙ අයිස්ක්‍රීම් එපා මගේ අයිස්ක්‍රීම් එක තාම මඟ එනවා..

ආදරේ ගැන කියෙව්වට, පිටු ගණන් ලිව්වට වාද කරාට ප්‍රායෝගිකව කරන්න ගියාම තමයි ඇත්තම හැඟීම දැනෙන්නෙ. කවුරු කොහොම මොන විදියට කිව්වත් ආදරේදි හැමෝම මොහොතකට හරි බොළඳයි. ඒක අවුරුදු 18 කෙල්ලටත් එහෙමයි අවුරුදු 80 ආච්චිටත් ,සීයටත් එහෙමයි..

තවත් එහෙම මං කොච්චර වෙලා හිටියද කියල මතක නෑ. කොහොම හරි ඇන්ග්‍රි බර්ඩ් ලෙවල් 45 ම ගහල ඉවර කරල ආපහු මුල ඉඳල ලෙවල් 9ක් ගහනකොට මං මෙච්චර කල් බලං හිටපු ඒ මොහොත උදා උනා.මේ ලෝකෙ එක අවස්ථාවක් උදා වෙන්නෙ ජීවිතේටම එක පාරයි. එකම සිදුවීම කවදාවත් එකම විදියට එකම වෙලාවට දෙපාරක් සිද්ධ වෙන්නෙ නෑ.

බස් එකෙන් බහින සෙනඟ අතරෙ ඒ දිලිසෙන ඇස් දෙකේ අයිතිකාරිව හෙව්වා. ඒත් හිත නොසන්සුන් හින්දමද කොහෙද මට හොයා ගන්න බෑ..

"හපෝ.. එපා උනා.."
කියාගෙන ලස්සන කෙල්ලෙක් මගේ ගාවට ආව.. හ්ම්ම්ම්ම්.. මේ එයාමද. මං තප්පර කීපයක් ඇස් ලොකු කරන් බලං හිටියා..
මට "හීක්" ගෑවුණා.. ෆොටෝ කෑලි වලට වඩා සිය දහස් ගුණයක් ලස්සනයිනේ..

"මොකෝ ඕයි බලං ඉන්නෙ ? යමු. මේ අවුවෙ ඉන්න බෑ"
මට තාමත් කතා කරගන්න බෑ.. ඕනම පම්පෝරි ගහන කොල්ලෙක්ට තමන් ආදරේ කරන කෙල්ලව මුලින්ම දැක්කම මෙහෙම වෙනවද දන්නෙ නෑ..

සික්කගෙන් 10 ටිකට් කෑලි දෙකක් අරං අපිත් පාක් එකට රිංඟුවා. හප්පේ... පාක් එකේ තණකොළ ගස් වලට වඩා යුගල පද. ඒ මදිවට ඉන්න හැටි දැක්කම අපි වගේ කුළුඳුල් ප්‍රේමවන්තයොන්ගෙ හිරි ඔතප් බිඳෙනවා. චී... මුංව අල්ලල ගස් බඳින්න ඕන..
පැය බාගයක් විතර වාඩි වෙන්න තැනක් හොයල හොයල අවසානයයේ ගලාගෙන යන දිය පාරක් ආසන්නනේ ප්‍රේමණිය මාළු ටැංකියක් ළඟ අඩි 3ක් විතර ඈතින් අපි වාඩි උනා..

-"ඉතිං " මං කතාව පටං ගත්තා..

"ඉතිං බඩගිනියි මනුස්සයෝ. මං තාම උදේට කෑවෙ නෑ "
මං අපේ අම්ම බැඳල දීපු බත් ගෙඩිය ගත්තා. කෙල්ල කඩේ කෑම කන්නෙ නැතිලූ. ඒකත් හොඳයි. අනේ වාසනාවන්.
අපි දෙන්න බත් එකේ දෙපැත්තෙන් කන්න පටන් ගත්තා. අනිත් කපල් කටවල් ඇරං බලං ඉන්නවා. මමත් හෙමින් කෙල්ල දිහා බැලූවා.. ම්හු.. පාඩුවෙ කාගෙන කාගෙන යනවා.
දැං බත් එකත් ඉවරයි. මේකි අන්තිම බත් ඇට ටිකත් හූරණවා..

-"මේ මටත් කටක් කවනවකො"

මගේ ඉවසීමේ සීමාව පැනල මං කිව්වා.

"අනේ පැටියො අමතක උනා"
අන්තිමට එකතු වෙච්ච බත් ඇට ටික මගේ කටේ ඔබන ගමන් එයා කියනවා.. හ්ම්ම්ම්ම්.. කැළණි පාලම යටින් පොල් ලෙල්ලක් ගියා වගේ. ඒත් කමක් නෑ. ලද දෙයින් සතුටු වෙනවා.

"ආ.. උදේ ඇන්ටි දීපු පාං තියෙනවා" ඒකත් කෑව..

"මේ.. මං ස්ට්‍රෝබෙරි ගත්තා" ඒවත් කෑව..

"කෝ.. මං කියපු බිස්කට් එක ගෙනාවද? චිට් බිට්ස් දෙන්නකෝ " ඒකත් කෑවා..

"මෙන්න මං.. දොඩම් ගත්තා."

-"අනේ ගෙදර ගිහින් කන්න නංඟි" මං ඉක්මනට එහෙම කිව්වෙ තවත් කන්නෙ කොහාටද කියල හිතා ගන්න බැරුව.

ඊට පස්සෙ අපි නැඟිටලා ගිහින් පඩිපෙලක් ගාව වාඩි උනා.. අනිත් පැත්තෙ බංකුවෙ කුඩේකින් වහං ඉඳපු කපල් එකේ කොල්ල හෙමිහිට කුඩේ උස්සල බලනවා.. තව ටිකකින් ආපහු බැළුවා.. ආපහු..
ඒක නැවතුනේ උගේ කෙල්ල ඌට ගොරවපු නිසා. අනේ ඇත්තට මුංට තමන්ගෙ කෑල්ල තියං පාඩුවෙ ඉන්න බැරි හැටි.

මං ආපු වෙලවෙ ඉඳන් කීචී බීචි ගගා ඉන්න මගේ කිරිල්ලි දිහා මං බැළුවා. එයා ඩයරියක් අරං මට මොනවාදෝ කියනව. මං ඒක අහං ඉන්නව වගේ එයාගෙ රෝස පාට කම්මුල දිහා බැලූවා. කතා කරද්දි පුංචි වෙන ඇස් දෙක. නිතරම මූණට වැටිල දඟ කරන කොණ්ඩ කෑල්ල..

මං මගේ අත උඩ තිබුණ එයාගෙ අත දිහා බැළුවා..හ්ම්ම්ම්... රන් තැඹිලි ගෙඩියෙ වහපු කපුටත් මේ වගේ ඇති.
මං තව ටිකක් එයාට ලං උනා..

එතකොටම අයියගෙන් කෝල් එකක්... කෙල්ලට පරක්කුයි කියල බනිනවද කොහෙද. අනේ සුදු මස්සිනේ ඇයි උඹට තේරෙන්නෙ නැද්ද අපිට තාම වචන 10ක් නිදහසේ කතා කරගන්න බැරි උනා කියලා.. කමක් නෑ..මොකක් උනත් එළ අයියෙක්.

මං මෙච්චර වෙලා හංඟන් ඉඳපු පුංචි බුදු පිළිමෙ එළියට ගත්තා. කඩේ මුදලාලිට මේක සුළු ගාණක් දීල ගත්තට මට මේකෙන් මහ මෙරක් තරම් දෙයක් කියා ගන්න ඕනකම තිබුණා..

-"ඔයා කවද හරි මගේ වෙලා මගේ ළඟට එනකම් මේක පරිස්සම් කරල තියා ගන්න"
මං බ්‍රවුන් පේපර් එකේ ඔතපු පුංචි බුදු පිළිමෙ එයා අතේ තියන ගමන් කිව්වා. එයා මගේ දිහා ටිකක් වෙලා ඇස් ලොකු කරන් හිටිය මිසක් මුකුත් කිව්වෙ නෑ..

පාර්ක් එකෙන් එළියට එද්දි එතන ඉඳපු කොල්ලොත් කට ඇරං බලං ඉන්නව.. මමත් ඉස්සර උඹල වගේ තමයි මචංලා. හොඳ අඹ කන්නෙම පණුවො කියල අපිත් ඉස්සර කිව්වනේ.. මමත් දැං පණුවෙක්..


කෙල්ලේ, ඇත්තටම මං කියන්න හිතාගෙන ආපු කිසිම දෙයක් ඔයාට කියා ගන්න බැරි උනා. මංද. මට වචන ගලප ගන්න බෑ ඔයා ළඟදි. ඒත් මං එක දෙයක් දන්නවා. මං ඔයාට ඇත්තටම ආදරෙයි!.
මට කවදාවත් කියන්න බෑ ඔයාට ඉර හඳ ගෙනත් දෙන්නම්, ලෝකෙ හැම සතුටක්ම දෙන්නම් කියලා. ඒත් ඔයාගෙ හිනාව බලල සතුටු වෙන්නත්, අඬද්දි ළඟින් ඉඳන් කඳුළු පිහිදාන්නත් මට පුළුවන්..

ජීවිතේ අරමුණක් නැතුව ඔහේ ගලාගෙන යද්දි, කොහෙත්ම නොහිතපු වෙලාවක ඔයා මගේ ජීවිතේට ඇවිත් අරමුණක් දුන්නා.. අපිළිවෙලට තිබුණ මගේ ජීවිතේ පිළිවෙලක් කරේ ඔයා..

කළු සුදු ලෝකෙක තනි වෙලා අකුරු ඉලක්කම් අතරෙ තනි වෙලා හැම දෙයක්ම තනියම දරා ගනිපු මට, ඒ ලෝකෙ ලස්සන පාටවලින් පුරවලා මටත් මගේම කියල තවත් කෙනෙක් මේ ලෝකෙ ඉන්නව නේද කියන හැඟීම ගෙනාවෙත් ඔයාමයි...

මට ඔයාව ගොඩාක් වටිනව. වටිනාකමට වටිනාකමක් දෙනකම් එය නොවටිනා දෙයක් නිසා ඔයාට මගේ ජීවිතේ වටිනාකම දෙන්නම්... මට කවදාවත් ඔයාව නැති කර ගන්න බෑ. මගේ අම්ම තාත්ත ඇරුණම වෙන ඕනම දෙයක් මට නැති උනාට කමක් නෑ ඔයා වෙනුවෙන්..

කවුරු හරි මගේ මතයට විරුද්ධ වෙන්න පුළුවන්. ඒත් ඒ කෙනාගෙන් මං මුලින්ම අහන ප්‍රශ්නෙ තමයි,
ජීවිතේ කවද හරි, කාටම හරි ආදරේ කරල තියේද කියල ?

Comments

  1. ලස්සන ආදර කතාවක් !
    ආදරේ බේරෙනවා. මටත් මතක් උනා ඒ දවස්වල කට්ට අවුවේ පාරවල් දිගේ කොලෝමීටර් ගනන් පයින් ගියපු කාලේ. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආදරේ වෙනුවෙන් මිනිස්සු ඕන තරම් කැපකිරීම් කරනවා :x

      Delete
  2. ඔය විදිහට හැමදාම හිටියොත් කෙල්ලට ඒ ඇති මල්ලි.... ඉර හද දීලවත් එච්චර සතුටු කරන්න බෑ කෙල්ලෙක්ව ආදරේ දීල මිසක්... හැබැයි පුතෝ, ආදරේ තියන්නෙ විදින්න ඒක එයාට උපරිමයෙන්ම විදින්න දෙන්න... ආදරේ හිතේ තියාගෙන හිටිය කියල එයා දැනගන්නෙ නෑ ඔයා ආදරෙයි කියල...මම ඔයාට ඒක කලිනුත් කිව්ව... පොඩ්ඩක් ආදරේ දීල බලන්න එයා කොයිරත්ම් ඔයාට බැදෙනවද කියල...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හ්ම්ම්.. ස්තූතියි අක්කි උපදෙස් වලට..
      කොහොමත් ගෑල්ලමයි බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ හිත පිරෙන්න ආදරේකට වඩා හිතට දැනෙන ආදරයක්...

      Delete
  3. මම ඔය ලව් කතා නොකියවමි :)

    සුභ වේවා!!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. උඹ කියවන්නෙ වල් කතා විතරනෙ :))

      Delete
  4. අපිත් ඉතිං ආදරේ කොරන කාලේ මෙහෙමම තමා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. නලීන් අයියා ආදරේ කරලද බැන්දේ.. ෂා මාරයිනේ. අපිටත් බලන්න දාන්නකෝ ස්ටෝරිය..
      [im]http://pahantharuwa.info/simili/00020111.gif[/im]

      Delete
  5. ගෑණු ළමයෙක් ආදරය කරන කෙනාගෙන් ඉරවත් හඳවත් ඉල්ලන්නෙ නෑ මල්ලි..
    //ඒත් ඔයාගෙ හිනාව බලල සතුටු වෙන්නත්, අඬද්දි ළඟින් ඉඳන් කඳුළු පිහිදාන්නත් මට පුළුවන්..// ඔයාට මේ දේ හැමදාම කරන්න පුලුවන් නම් ඒ හොඳටම ඇති :)

    වාසනාවන්ත අනාගතයක් වේවා!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව්... මේ කෙල්ල බලන්න මං චොකලට් එකක් ගේන්න හදද්දි ඒකට ඉඩ දුන්නෙත් නෑ.. ඉල්ලිවෙ අර රුපියල් 60 බිස්කට් එකක්.. මට ඇඬුනා ඒ වෙලාවෙ නම් :((

      Delete
  6. හ්ම්ම්....හරිම අපූරුයි..ආදරේ කරන්න හිතෙනවා ආයෙත්..හ්ම්ම්ම්

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේක ඇත්ත එකක්ද බං...

      Delete
    2. නැතුව.. ඊයෙ (2013-02-02) ඉතිහාසගත දවසක් :-*

      ///හරිම අපූරුයි..ආදරේ කරන්න හිතෙනවා ආයෙත්../// ඇයි දැං තනිකඩද ? :D

      Delete
    3. / (2013-02-02) ඉතිහාසගත දවසක්/ ඇත්තමයි. මගෙත් පලවෙනි (එකම) කතාව ආරම්බ උනේ මෙදා තමයි :-/ :-/ :-/

      Delete
  7. අඩෝ පිස්සු හැදෙනවා..මට මුලදී හිතුනේ උඹ විහිළුවක් කරගෙන එනවා කියලා..සිරා සින් එකක් කියලා දැනුනේ අන්තිමට එද්දී..ආදරේ කරන කාලේ ඔහොම වුනේ නැත්නම් ගතියකුත් නෑ බන්..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව්නෙ :D ආදරේ රසය දන්නෙ ආදරේ කරපු එකෙක්මයි... තැංකූ :)

      Delete
  8. මේක කියවගෙන යද්දි...................., ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.. හුඟාක් දේවල් ඔළුවට ආවා. හරිම ශෝක්... ආදරේ පදමට..., ලියලා තියෙන විදිය ඊටත් වඩා රහයි....!!!

    එක දෙයක් කියන්නම්..., ඇස්වහක් කටවහක් වදින්න එපා...!! හැමදාම සතුටින් ඉන්න!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔබටත් එසේම වේවා අක්කි.. බොහොම පිං ප්‍රාර්ථනාවට :)

      Delete
  9. Umbath ehenam hari....mm me sare valentine 1th thaniyama celebrate karanawa bn.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇයි එක්කෙනෙක් කියල තෝරගන්න බැරිද ? :))

      Delete
  10. ලස්සන කතාව යසිත්, ඇත්තටම ලස්සනයි.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. හැමදාම මේ කතාව ලස්සනට තියා ගන්න මං හැම උත්සාහයක්ම ගන්නවා :x

      Delete
  11. අපො මම ඔය ලව් කථා බලන්නෙත් නැ.අහන්නෙත් නැ.මම ඕව දන්නෙත් නැ.මට ඕව වැඩකුත් තැ.අපිට කොයින්ද මාලු.. අපි යන්නැනෙ මූදු..

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේ මගේ කට මක්කටෙයි :D

      Delete
    2. සිරාවට ඔය උබෙ ලොඹු කට මක්කටෙයි හැබෑට.. පරිස්සමෙන් ඉදපං හොදෙ..දන්නවනෙ හැටි..මට මෙතන ඔව්ව කියන්න බැ බොල..

      Delete
  12. ආදරේ.... ලස්සනයි ලස්සනයි.. තව හොඳ හොඳ සුන්දර පරිච්ඡේද ලියවෙවා..! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. තැංකූ චන්දන අයියේ :D

      Delete
  13. අන්තිම ටික කියවන කොට හිනත් ගියා.හා හා ළමයා දැන් බොළද වීගෙන එනවා.හොදයි හොදයි අෆ්ෆා.කාට කියන්නද මේවා....?හික්!B-) සුභ පැතුම් ඩියර්...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපි බලමුකෝ කියන අයත් ඉස්සරහට කොහොම කරාවිද කියලා ;)

      Delete
  14. අපිත් ඉස්සර ඔය වගේ තමයි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇයි දැං එහෙම නැද්ද ? බැන්දට පස්සෙ ආදරේ අඩු වෙනවද ? :-O

      Delete
  15. ලස්සනයි ලස්සනයි ඉස්සරහටත් ඔය ආදරේ ලස්සන වේවා! ;)

    මේක කියවනකොට ටිකක් දුකත් හිතුනා මට

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇයි ඒ ? කියාගන්න බෑ ටත් ඔය ඉන්නව කිව්වනෙ කවුද එක්කෙනෙක් [im]http://pahantharuwa.info/simili/-.........gif[/im]

      Delete
    2. දැන් එහෙම කියන්න වෙන්නේ නෑ දැන් කියන්න වෙන්නේ කියාගන්න බෑ ට ඉස්සර කෙනෙක් හිටියා කියලා ඒකයි දුක හිතුනේ =((

      Delete
    3. දුක් වෙන්න එපා කෙල්ලේ.. ඔයාගෙ කුමාරය කැම්පස් එකේදි ලැබේවි. මෙන්න මේ වගේ ඔයාව හොයන් ඒවි [im]http://pahantharuwa.info/simili/ss8%20%282%29.gif[/im]

      Delete
  16. අන්තිම පැණයට පිළිතුර:-
    නැත... වැඩක්ද නැත....

    සිරා සීන් එකක්ද බං?
    අලේ මංදා මට මෙවා ජීරණය කොරගන්ට ටිකක් විතර අමාරුයි.. මැදිං මැදිං කියෝන ලදි... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. උබේ යාන්ත්‍රික මෙව්ව එකට මේ ලස්සන හැඟීම් මෙව්ව කොරගන්න අමාරුයි කොහොමත් [im]http://pahantharuwa.info/simili/14w3peb.gif[/im]

      Delete
  17. සෝක් අප්පා කථාව .. ආදරේ බේරෙනවා :)
    */ ප්‍රේමණීය මාලු ටැංකියක් */ .. ඇයි බොලේ.. එහෙම ඒවත් තියේද ... :-o

    ReplyDelete
    Replies
    1. නැතුව.. නිකම්ම නිකං මාළු ටැංකියක් ගාවට ගිහින් ආදරේ කරනකොට ඒක ඉබේම ප්‍රේමණීය මාලි ටැංකියක් වෙනවා =))

      Delete
  18. අපි ඉස්සෙල්ල කිව්වේ ඕක තමා මලය එනපොට හොද නෑ කියල. ඔය දැන් එළිවෙන්නේ...හික්... :)
    සුභ පැතුම් මලයෝ..... කොයි කවුරුත් ආදරේ කරන්න ගියාම බොලද වෙනවා අප්පා. කවුරු හරි නෑ කිව්වත් ඒක තමා ඇත්ත.....
    අනික සද තරු ගෙනත් දෙන්න ඕනි නෑ මලේ... දුකේදී සැපේදී ජිවිතේ වැටෙන වෙලාවල් වලදී... තනි නොකර ආදරෙන් ලග හිටියම හොදටෝම ඇති කෙල්ලෙක්ට.... හැමදාම ආදරෙන් ඉන්න. දෙන්නටම ජය..... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :‍x තැංකූ... මට කියන්න දෙයක් හිතා ගන්න බෑ :)

      Delete
  19. අපිත් ඉතින් තාම ආදරේ කරන් උන්නේ බං..

    ReplyDelete
    Replies
    1. හූ හූ.. ඒ උනාට සිහින මදාරගෙ කට සැරයිනේ [im]http://pahantharuwa.info/simili/656th_GoogleEyes.gif[/im]

      Delete
  20. ම්ම්ම්ම්ම්ම් ....හරි ලස්සනයි .හැමදාම සතුටින් ඉන්න .ජයවේවා !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. තැංකූ ප්‍රාර්ථනාවට :D

      Delete
  21. අද තමා මේ පෝස්ට් එක කියවන්න පුළුවන් වුනේ.එහෙ මෙහෙ දුවනවා මේ දවස් වල. :)

    ලස්සනට පටන්ගෙන තියෙනවා.පලවෙනියටම දුන්නේ බුදු පිළිමයක්.ඒකනම් වටින වැඩක්.සාමාන්‍යයෙන් කොල්ලෙක්ට මුලින් මීට් වෙද්දී නොහිතෙන දෙයක්.බොරු කියන්නේ මොකටද, මට නම් තාම එහෙම එකක් දෙන්න ඕනේ කියලා හිතිලවත් නෑ.

    මේක පටන්ගත්ත විදියත් ලියහන්කෝ බං. ආදර කතාවට ජයවේවා!

    ReplyDelete
    Replies
    1. හී.. ලියන්නම් ලියන්නම්.. චොකලට් එපා කිව්ව පිම්පල් එනව කියල. ඒ පාර බිස්කට් එකක් ගෙනිච්චා..
      :))

      Delete
  22. ane deiyane thawath kollek eelai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D සියළු කොල්ලන්ගේ අවසන් ඉරණම මේකයි ඇනෝ...

      Delete
  23. යසිත් අයියේ, ඔයාගේ කතාව හුඟක් මගේ හිතට වැදුනේ මේක මගේ කතාවට හුඟක් සමාන නිසා වෙන්න ඇති. අපි මුලින් ම මුණ ගැහුනේ අපේ ආදරේට අවුරුද්දක් වුණ දවසේ. ඊට කලින් එක කතාවට විතරක් සීමා වුණ ආදරයක්. ඒක මගේ ජීවිතේ ලස්සණ ම දවසක්. එදා මට ලැබුණේ එයා කිරි වෙහෙර වදින්න ගිහින් එන ගමන් අරගෙන ආපු පුංචි චෛත්‍යයක අනුරුවක්. ඒක දෙන ගමන් කිව්වා, "ධාරා, කවදා හරි අපි ගෙදර බුදු පහන ළඟින් තියන්න මේක පරිස්සමට ඔයා ළඟ තියා ගන්න" කියලා. අනේ මන්දා, මට නං කඳුළු ආවා ඒ කතාව අහලා. පව්! පැය පහක් නාස්ති කරලා පැයක් වෙනුවෙන් මා ව බලන්න ආවා. ඒ ආදරේට මම හුඟක් ආදරෙයි. ඔයාගේ කතාව සතුටින් ඉවර වෙයි කියලා හිතනවා, යසිත් අයියේ. මගේ සුභ පැතුම!

    ReplyDelete
    Replies
    1. හනී බනිත් පැය 5ක් කට්ට කාල තමයි මාව බලන්න ආවෙ :D මහරගම ඉඳන් මාතරට..

      එයා කෙල්ලෙක් වෙලත් කොල්ල බලන්න ආවෙ :P

      Delete
  24. අන්තිම පැණයට පිළිතුර:-
    ඔව්. මන් ජීවිතේටම ආදරේ කරේ එක පාරයි.
    ඒත් එයා මට කැමති උනේ නෑ. මගෙන් උන වැරද්දක් නිසා.
    But I love ❤ her more than anything in this world. No matter what.......

    ReplyDelete

Post a Comment

◘ සිංහල අක්ෂර භාවිතා කිරීමට : වම්පස පහල "සිංහල" බොත්තම click කරන්න.
◘ Photo comment දැමීමට : [im]http://1.bp.blogspot.com/-jk5ApMyd4VM/UnkD_bWnI9I/AAAAAAAACAQ/gedRQoN9cmQ/s1600/image.png[/im]
♥ පෞද්ගලික පණිවිඩ සඳහා : info@yasith.net

You May Like Also,

පන්සිය පණස් ජාතක පොත

මේක දෙන්නෙ හිටියෙ මීට ගොඩ දවසකට කලින් උනත් විවිධ හේතු නිසා අතපසු උනා.. අද පෝය දවසෙ කොහොම හරි දානව කියල හිතා ගත්තා... පන්සිය පණස් ජාතකය, ඔව් බුදුරජාණන් වහන්සේ පෙර ආත්ම 550 ක , උන්වහන්සේ විසින් දේශණා කරපු ජාතක කතා මේකෙ ඇතුලත්.. අපි සාමාන්‍යයෙන් දන්න විදියට පන්සිය පණස් ජාතකය කිව්වට දැනට නිකුත් වී තියෙන ග්‍රන්ථයේ ඇතුළත් වෙන්නෙ ජාතක කථාංග 447 හෝ 446.. අනිත් 3 හෝ 4 ගැන සඳහනක් නෑ.. නමුත් මේ විද්‍යූත් ලේඛන පිටපතේ ජාතක කථාංග 550 ම ඇතුළත්.. අවසන් කථාංග 4 බුදුරජාණන් වහන්සේ දේශනා නොකළ නමුත් කටවහරෙන් පැවතෙන ජාතක කථාංග ඇතුලත් කරල තියෙනවා.. මට මේක හම්බ උනේ වෙන වෙනම කොටස් විදියට. මං සියල්ල එකතු කරල තනි PDF file එකකට merge කරා... අවශ්‍ය තැන් bookmark කරන් කියවන්න පුළුවන්නෙ... 19.9 MB  ඔබගේ පරිගණකයේ මෙහෙයුම් මෘදුකාංගය Windows XP හෝ Windows 7 නම්, PDF file reader එකක් නැතිනම් මෙතනින් adobe reader එක අරගන්න..

බ්ලොග් එකේ Navigation Bar එක අයින් කරමුද ?

අපි බ්ලොගර් වලින් බ්ලොග් එකක් හැදුවම මෙන්න මෙහෙම බ්ලොග් එකට උඩින් Navigation Bar එකක් වැටෙනවනෙ. කැතයි වගේ නේද ? එහෙනම් ඉතින් අයින් කරමු. මේක අයින් කරාම බ්ලොග් එකේ SEO වඩා හොඳින් වෙනව කියල  digitalpoint forum එකේ තිබුන. නමුත් ඒ ගැන නම් මං හරියට කියන්න දන්නෑ. මෙන්න මෙහෙමයි වැඩේ , ඔයා පැරණි blogger interface එක නම් පාවිච්චි කරන්නෙ, Dashboard  >> Design >> Edit HTML වෙත යන්න. අළුත් blogger interface එකේ නම් කෙලින්ම Template කියල තියෙනව. දැන් මේක කරන්න කලින් full template එකම download කරන් ඉන්න. නැත්නම් වරද්දගෙන මට බනින්න එප. (වරදින්න දේකුත් නෑ හැබැයි ) දැන් අළුත් blogger interface එකේ අයත් තමන්ගෙ දැනට active template එකේ Edti HTML වෙත යන්න. දැන් මෙහෙම පණිවිඩයක් ආවනෙ. එතන Proceed ක්ලික් කරන්න.  දැන් ඔයාගෙ template එකේ HTML කෝඩ් තියෙනව පෙනෙයි. දැන් මේ පහත රූපෙ විදියට variable definitions කියන තැන හොයා ගන්න. අමාරු නම් Ctrl + F ගහල හොයා ගන්නකො.  දැන් ඔන්න ඔය කෝඩ් එකෙන් උඩට, ඒ කියන්නෙ *variable definitions තැනයි උඩ කඩ ඉරි පේලියයි අතරට මෙන්න මේ පුංචි කෝඩ් එ

පෙම්වතියක් තෝරගන්නෙ කොහොමද ?

හනී බනී වෙන් වෙලා දැන් මාස 8ක් විතර ඇති. ගොඩක් දෙනා අහන දෙයක් තමයි එච්චර  ආදරේ කරා නම් කොහොමද දැන් ගානක් නැතුව ඉන්නෙ කියන එක. ඕකට හොඳ උදාහරණයක් කියන්නම්. අපේ තාත්තගෙ මිත්‍රයෙක්ගෙ wife ළඟදි Cancer එකකින් නැති උනා. පෞද්ගලිකවම මං දන්න දෙයක් තමයි ඒ දෙන්න අතරෙ පුදුම ආදරයක් තිබුනෙ. එයාලගෙ විවාහ ජීවිතේට අවුරුදු 19කටත් වැඩියි. ඒත් මළ ගෙදරදි, ආදාහන කටයුතු කරද්දිවත් ඒ අංකල් පොඩ්ඩක්වත් ඇඬුවෙ නෑ. කිසිම දුකක් පේන්න තිබුනෙත් නෑ. හිස් බැල්මෙන් බලාගෙන හිටිය විතරයි. කටයුතු ඉවර වෙලා අපි ආපහු යනකොට ඒ මනුස්සය කිව්ව හරි අපූරු කතාවක්, "නෝන නැති උනාට මට දුකක් නෑ.. ඒත් එයා නැති පාළුව මගේ ජීවිත කාලෙම තියේවි. පහුගිය අවුරුදු 19ටම එයා මටත්, මගෙන් එයාටත් වෙන්න ඕන යුතුකම් ටික ඉටු කරා. අපි දෙන්න දෙන්නටම ණය නෑ.." එච්චරයි.. මමත් කාටවත් ණය නෑ.. ඒත් අද (ඔක්තෝම්බර් 30) තමන්ගෙ 20 වෙනි උපන් දිනේ සමරන හනී බනීගෙ සියළු කටයුතු, අනාගතේ, බලාපොරොත්තු සාර්ථක වෙන්න කියල මං හදවතින්ම ප්‍රාර්ථනා කරනවා.. ඇත්තටම ඇයි කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි (සම්මතයට අනුව) යාළු වෙන්නෙ/ ආදරේ කරන්නෙ/සම්බන්ධයක් ඇති කර ගන්නෙ ?? කෙල්ලන්ගෙ පැත්ත