Skip to main content

මේ.. අහන්නකෝ.... මං අළුත් ෆෝන් එකක් ගත්තා...

මේ... අහන්නකෝ....
- ඇයි මගෙ මහත්තයෝ....
මං අළුත් ෆෝන් එකක් ගත්තා.. දැං ඉස්සෙල්ලා වගේ බැටරි බහින්නෙ නෑ..

- ෂා... නියමයි.. මොකක්ද ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් එකක්ද ?
නෑ.........

- එහෙනම් ඇපල් එකක්ද ? ඔයා ආසම බ්‍රෑන්ඩ් එකනේ..
ම්හු... නෑ අනේ... සැම්සුන්ග් එකක්..

- ආ.. අර ගැලැක්සිය නේද ? ඒක මාරයි.. අපේ අයියටත් තියෙනවා..
නෑ... නෑ බබී..

- හා... හා... මං දන්නවා... අර නොකියා ටච් එක නේද? ඒකෙ 3G තියෙනවා.. දැං අපිට මූණ බලන් කතා කරන්නත් පුළුවන්...
අනේ මොන 3G ද පැටියෝ... ඒව ගන්න කොයිද මට සල්ලි..

- ආ.... එහෙනම් අර නොකියා ආශා ද මොකක්ද ඔයා කිව්වෙ... අන්න ඒක නේද ? ෆුල් ටච් එක...
නෑ.. අනේ.. ටච් නෑ..

- හා... හා කමක් නෑ.. කැමරා තියෙනව නම් ඇතිනේ... ඔයාට මගේ ෆොටෝ එකක් ඕන කිව්වනේ...
නෑ.. හනී..  කැමරා නෑ ළමයෝ... නෝමල් එකක්..

- ආ... කමක් නෑ.. ඒක හොඳයිනේ... ඒවයි බැටරි ගොඩාක් දවස් තියෙනවා.. අපිට එළි වෙනකම් මල් කඩන්න පුළුවන්.. හි..හී.. නේද මහත්තයෝ...
ඒක ඩුවල් සිම්... mp3 තියේ... චිප් ගහන්නත් පුළුවන්..රුපියල් 5000/- යි..

- අනේ... මොකටද ඩුවල් සිම්.. ආ... තව කෙල්ලෙක් ඇති එහෙනම්... ඉහි ඉහි... ඒ මදිවට mp3 දැං දවසම ඕක කනේ ගහන් ඉඳීවි.. මාවත් අමතකයි...ඈ..... ඉහි ඉහි..
අනේ නෑ පැටියෝ... අහන්නකෝ... බ්ලා...බ්ලා....බ්ලා...බ්ලා.....


මචං මේ බලපංකෝ මං අළුත් ෆෝන් එකක් ගත්තා...
- මොකක්ද ගැලැක්සියක්ද ?

නෑ... බං.. සැම්සුන්ග් නෝමල් කට්ටක්...
- ඈක්කා.. මොන ජරාවක්ද බං.. ගන්නවත් වෙලා ගනිංකො හොඳ කොලිටි එකක්...උඹ ඕක බස් එකකදි එළියට ගන්නෙපා.. කෙල්ලො හූ තියයි.. බලහං දැං අර O/L ක්ලාස් යන කෙල්ලොන්ටත් ඇපල් i5 තියෙනවා..

සල්ලි කොයින්ද බං ඕව ගන්න.. අනික මට කෝල් එකක් අරං මැසේජ් එකක් ගහන්න තිබ්බම ඇති..
- අනේ පාලයං ඩෝ.. යන්නෙ ඉන්ස්ටියුට්, තියෙන්නෙ රුපියල් 5000/- ෆෝන් කටු.. හුහ් හුහ් හූ..



මං මේ දෙබස් ගැන මගේ අදහස කියන්න යන්නේ නෑ.. මුලින්ම තියෙන්නෙ මමයි - හනී බනීයි අතරයි උන කතාවක්... දෙවනියට තියෙන්නෙ මමයි-යාළුවෙකුයි උන කතාවක්... මොකද ඔබට හිතෙන්නේ ??

Comments

  1. හනී බනී නම් ඇණ බුලට් එකක් වගේ නේ... හි හි... මං එහෙම උනා නම් හෙන සන්තෝස වෙනවා... හි හි... කොල්ලා සෝබනකාරයෙක් නොවිච්ච එක ගැන.. හි හි

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( අනී... ඔයාට තේරිලා නෑ.. එයා මට නෝන්ඩි කරේ නෑ අලෝ... එයා හැමතිස්සෙම ට්‍රයි කරේ මාව සතුටු කරන්න :x :x

      Delete
  2. මේකා දාන්නෙම ඔය වගේ එකක් තමයි... කමක් නෑ ඉතින් සෝබන නැති මල්ලියෙක් ඉන්න එක ගැනවත් සන්තෝස වෙමුකො ඉතින්... දෙබස ගැන මුකුත් කියන්නෙ නෑ, හැබැයි මම නම් කැමති මගේ මනුස්පයට නම් ඔය වගේ ෆෝන් එකක් තියනවට මොකද වැඩි වැඩ නෑනේ මන් එක්ක ඉන්න වෙලාව වැඩි වෙනවා...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඩුවල් සිම් උනත්... :D

      Delete
  3. හනී බනී ගේ හොරේ පනී. ;)

    මට හිතෙන්නේ යසිත් මෙච්චර දවස් පෙන්න නැතිව හිටියේ ෆෝන් එකක් ගන්න සල්ලි හොයාගන්න තව රස්සාවක් කලාද දන්නේ නෑ. ඇයි ඉතින් බ්ලොග් ලිව්වට සල්ලි ලැබෙන එකක්යැ? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. නැතුව... මං හොරෙන් පොල් ගස් බඩගෑවා... මෙන්න මහන්සියෙ ප්‍රථිඵලය :P

      Delete
  4. මං නම් තනි සිම්.. චිප් එක පැත්තක. ගලේ ගැහුවත් වැඩ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මොකක්ද ෆෝන් එක ?

      Delete
    2. සරලයි සුගමයි සෞම්‍යයි.. Nokia 7610s දැන් නම් ඇන්ටික්. :)

      Delete
  5. හී හී... කෝල් එකක් අරන් මෑසේජ් එකක් කොටන්න තිබුනාම මදෑ නෙහ්... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. නැතුව.. :D අපිට කොයිද ටච් එව්වා ගන්න කාසි... :((

      Delete
  6. කව්ද බන්z babee?:-):-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. බබී කියන්නෙ මගේ හනී බනීටම තමයි... :D

      Delete
  7. කතා කරන්නයි මැසේජ් දාන්නයි පුළුවන්නම් ඒ මදෑ අප්පා......

    ReplyDelete
    Replies
    1. ෆොටෝ ගහන්නත් ඕනනේ.. :(

      Delete
  8. හික්ස්! අප්පේ ඔව් බං..අපිට වඩා අපි පාවිච්චි කරන ෆෝන් කට්ට ගැන උනන්දු වටේ ඉන්න උන්! මම නම් තාම නොකියා 2600 එකක්!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒකනේ.. :D දැන් ෆෝන් පාවිච්චි කරන්නෙ ෆැෂන් එකට :P

      Delete
  9. ෆෝන් එක මොකක් උනාම මොකෝ..කෝල් ගන්න පුළුවන්නම් එච්චරයි...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ‍යේ... යේ.... මෙන්න ළිහිණි අක්කා ආපහු මාත් එක්ක යාළු වෙලා... යේ.. යේ... :)

      Delete
  10. යාලුවො නම් කොයි තරම් අලුත් ෆෝන් එකක් ගත්තත් කියන්නෙ "ඈක්කා.. මොන ජරාවක්ද බං.. ගන්නවත් වෙලා ගනිංකො හොඳ කොලිටි එකක්" කියල තමයි :(
    ඒ උනත් කෝල් ගන්නයි මෙසේජ් යවන්නයි පුලුවන්නම්, තව ෆෝන් බැට්රි එකත් හොඳයි නම් එච්චරයිනෙ ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්දැකීම් තියෙනව වගේ අක්කටත් :D

      Delete
  11. ඇත්තම තමයි යසිත්.. දැන් තියෙන ෆෝන් වලින් කරන්න බැරිත් කතා කරන එක විතරයි... කම වෙලේම එක්කෝ බිසී, නැත්නම් චාරයක් නෑ කියනවා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් අෆ්ෆා... කිසිම චාරයක් නෑ....

      Delete
  12. කියන්න දෙයක් නෑ.. ඒක තමා එන විදිය. දැං පෝන් එකක් ගත්තයි කිව්වත් විස්තර කියන්න ලැජ්ජයි. ඒවායේ තියෙන ගිනිවිජ්ජුම්බර අපි දන්න එකකයැ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. මගේ එකෙන් නම් කෝල් ගන්නත් පුළුවන් :P

      Delete
  13. අපොයි මට නම් දැන් ටච් එපා වෙලා, මගේ ෆෝන් එකේ බැටරි සවුත්තුයි... :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගමුකො ඉතිං අළුත් එකක් :)

      Delete
  14. එක සිම් එකත් වෙලාවකට මල වදයක් බොල..සිම් දෙකක්..? ලෝක විනාසයක් වගගෙයි

    ReplyDelete
    Replies
    1. mobitel & dialog... මොබිටෙල් එක කපල් සිම් එකක් :D

      Delete
  15. අනේ ඇනඩ්‍රොයිඩ් එව්වට වඩා ඕක සම්පතක් බොලව්..මේ විදවනවා.. :/ ඔන්න ඔය ජාතියේ එකක් තිබ්බානම් හොදයි... හලෝ කියන්නයි මැසේජ් ්එකක් යවන්නයි තිබ්බානම් ඇතිනේ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙනම් ඕක මට දීලා ඔයා මේක ගන්නකෝ :D

      Delete
  16. කිව්වත් වගේ ඔය මැසේජ් එකක් යවන්නයි හලෝ කියන්නයි තිබුනාම ඇති නොවැ.. ඉස්සර මට තිබ්බ ෆෝන් කට්ට යාළුවොත් එක්ක ඉන්න වෙලාවක කෑගැහුවොත් කස්ටියම මාව නොදන්න ගානට තමයි ඉන්නේ.. මොකද ඒක එලියට ගන්නකොටම කෑලි හැලෙනවා :D අන්තිමට කලාස් කොරලා එකතු කරලා ගත්තා යන්තම් ෆෝන් කට්ටක් ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. හෑ.... මොනවද කරන ක්ලාස් ??

      ඒ.. මටත් ඉස්සරම තිබ්බ නොකියා 1110 එකක්...
      ♦ ෆෝන් එක ඕෆ් කරන්න බෑ
      ♦ ඩිස්ප්ලේ ලයිට්, කී පෑඩ් ලයිට් වැඩ නෑ
      ♦ රිංග්ස් යන්නෙ නෑ
      ♦ චාර්ජ් වෙන්නෙත් නෑ..

      ඒත් කොහොම හරි අවුරුද්දක් විතරම පාවිච්චි කොළා :D

      Delete
    2. ක්ලාස් ඉතින් :) දැන් නම් ඔක්කොම ක්ලාස් බංකොලොත්

      හිකිස් :D
      මට තිබුනේ නම් නොකියා 1210 එකක්
      ඒකේ අන්තිමට යන්තම් අටවගත්තාම මැසේජ් එකක් යවාගන්න විතරයි පුළුවන් උනේ.. කෝල් එකක් එනකොටම කට් වෙනවා.. කොහොම හරි ඉතින් හිත හදාගෙන එහෙමත් පාවිච්චි කළා කියමුකෝ

      Delete
  17. උගත් පාඩම .. මින් පසුව ෆෝන් එකක් ගත් පසු කාටවත් මුකුත් නොකියා හොරෙන්ම ඒක පාවිච්චි කල යුතු වේ .. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් අෆ්ෆා... මමත් එහෙමයි :D :D

      Delete
  18. මං නම් තිබුන ෆෝන් කට්ටත් ගැහුවා ගිය මාසෙ දවසක පොලොවෙ..සන්තෝසෙ දරාගන්නම බැරි තැන :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේ ආපහු එහෙම සන්තෝස හිතුනොත් මගේ ඇඩ්‍රස් එකට එවන්නකෝ :P

      Delete
  19. හෆ්ෆෙ ගෑල්ලමයි සහ පිරිමි ළමයි උත්තර දෙන විදියෙ තියෙන වෙනස....))))O..OoO

    මේ හැබැයි බනී අක්කා ඔච්චර නම් චා නැතුවැති හලෝ...ඔහේ අතිනුත් දාලා ලියනවද කොහෙද....))))))!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. අඩෝව්.... කවුද මගේ හනී බනීට චා කියන්නෙ.... උස්සල දානව බෙන්තර ගඟට X(

      Delete
    2. අනේ නෑ නිකං සිද්ධාර්ථයි යසෝදරයි වගේ යසිත් ඇන්ඩ් බනී...මොකටද මගෙ කට..))))))))

      Delete
  20. Replies
    1. යා...යා දකුණේ කොල්ලොනේ.. :P

      Delete
  21. එකම කතාව වුණත් එක එක අය තේරුම් ගන්න එක එක විදිහට. මේක අම්මාට හරි තාත්තාට හරි කිව්වා නම් 5000 ක් ගොඩ දාගත්තු එක ගැණ හොඳ කියාවි :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. යා... එහෙනම් කණ පිරෙන්න අහ ගන්න තිබ්බා.. :((

      Delete
  22. ෆෝන් එකක් කාලීන සන්නිවේදන අවශ්‍යතාවලට ගැලපෙන්න තිබුනාම මදිද. මම පාවිච්චි කරන්නෙත් සමාන්‍ය එකක්. රු 6-8 දහසක් විතර වෙයි. ඇයි ලැජ්ජා වෙන්නේ. කවුරුහරි මොනවා හෝ කියුවොත් එයාට අරගෙන දෙන්න කියනවා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ජය වේවා... අක්ක විතරයි මගේ මොරාල් අප් වෙන්න දෙයක් කිවේ :)

      Delete
  23. මේකයි යසියෝ......... මම කියන්නේ (2007දි) අවුරුද්දක් ඇතුලත ෆෝන් 38ක් මාරු කල එකෙක් ඔක්කොම ඒ දවස් වල හැටියට හොඳම ෆෝන්. ජොබක් කරන්නෙත් නැහැ තාත්තගේ පොකට් එකට විදලා තමයි ගත්තේ. නමුත් මම දැන් අවුරුදු 3ක් වෙනවා ජොබක් කරන්න අරන්. ඒ අවුරුදු 3න අතුලදීම යුස් කරන්නේ ජොබට එද්දී ගත්ත ඇපල් 3GS එක. ෆෝන් එකෙක්න් මිනිහෙක්ගේ තත්වේ ප්‍රදර්ශනය වෙන්නේ නැහැ. මට උවමනාවක් තියෙනවනම් මේ මාසේ පඩියෙන් නෝට් 2 3ක් ලේසියෙන්ම ගන්න පුළුවන්. එකරලත් අතේ ගානක් ඉතිරි වෙනවා. නමුත් මම කියන්නේ ඔය ෆෝන් එකෙන් අපි කරන කාර්යයන් කොච්චර සීමිතද? එයිට වඩා හොඳයිනේ හොඳ ලැපක් ගත්තනම්. මචන් අරයා මෙයා කියන විදියට කරන්න ගියොත් වෙන්නේ හැමදාම ජීවිතේ එකම තැන පල වෙන එක. ඉහල යන්න නම් තත්වයක් හදාගන්න නම් ඕනේ වෙන්නේ මේ ෆෝන් වගේ සෝබන දේවල් නෙවෙයි යතාර්ථය තේරෙන කෙනෙක් කවදාවත් ඔය වගේ වැඩ කරන්නේ නැහැ. ;) ෆෝන් එක කියන්නේ අපේ ජීවිතේ මූලික අවශ්‍යතාවයක් නෙවෙයි. ඊට වැඩ දේවල් කොච්චරක් තියෙනවද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd

      Delete

Post a Comment

◘ සිංහල අක්ෂර භාවිතා කිරීමට : වම්පස පහල "සිංහල" බොත්තම click කරන්න.
◘ Photo comment දැමීමට : [im]http://1.bp.blogspot.com/-jk5ApMyd4VM/UnkD_bWnI9I/AAAAAAAACAQ/gedRQoN9cmQ/s1600/image.png[/im]
♥ පෞද්ගලික පණිවිඩ සඳහා : info@yasith.net

You May Like Also,

පන්සිය පණස් ජාතක පොත

මේක දෙන්නෙ හිටියෙ මීට ගොඩ දවසකට කලින් උනත් විවිධ හේතු නිසා අතපසු උනා.. අද පෝය දවසෙ කොහොම හරි දානව කියල හිතා ගත්තා... පන්සිය පණස් ජාතකය, ඔව් බුදුරජාණන් වහන්සේ පෙර ආත්ම 550 ක , උන්වහන්සේ විසින් දේශණා කරපු ජාතක කතා මේකෙ ඇතුලත්.. අපි සාමාන්‍යයෙන් දන්න විදියට පන්සිය පණස් ජාතකය කිව්වට දැනට නිකුත් වී තියෙන ග්‍රන්ථයේ ඇතුළත් වෙන්නෙ ජාතක කථාංග 447 හෝ 446.. අනිත් 3 හෝ 4 ගැන සඳහනක් නෑ.. නමුත් මේ විද්‍යූත් ලේඛන පිටපතේ ජාතක කථාංග 550 ම ඇතුළත්.. අවසන් කථාංග 4 බුදුරජාණන් වහන්සේ දේශනා නොකළ නමුත් කටවහරෙන් පැවතෙන ජාතක කථාංග ඇතුලත් කරල තියෙනවා.. මට මේක හම්බ උනේ වෙන වෙනම කොටස් විදියට. මං සියල්ල එකතු කරල තනි PDF file එකකට merge කරා... අවශ්‍ය තැන් bookmark කරන් කියවන්න පුළුවන්නෙ... 19.9 MB  ඔබගේ පරිගණකයේ මෙහෙයුම් මෘදුකාංගය Windows XP හෝ Windows 7 නම්, PDF file reader එකක් නැතිනම් මෙතනින් adobe reader එක අරගන්න..

බ්ලොග් එකේ Navigation Bar එක අයින් කරමුද ?

අපි බ්ලොගර් වලින් බ්ලොග් එකක් හැදුවම මෙන්න මෙහෙම බ්ලොග් එකට උඩින් Navigation Bar එකක් වැටෙනවනෙ. කැතයි වගේ නේද ? එහෙනම් ඉතින් අයින් කරමු. මේක අයින් කරාම බ්ලොග් එකේ SEO වඩා හොඳින් වෙනව කියල  digitalpoint forum එකේ තිබුන. නමුත් ඒ ගැන නම් මං හරියට කියන්න දන්නෑ. මෙන්න මෙහෙමයි වැඩේ , ඔයා පැරණි blogger interface එක නම් පාවිච්චි කරන්නෙ, Dashboard  >> Design >> Edit HTML වෙත යන්න. අළුත් blogger interface එකේ නම් කෙලින්ම Template කියල තියෙනව. දැන් මේක කරන්න කලින් full template එකම download කරන් ඉන්න. නැත්නම් වරද්දගෙන මට බනින්න එප. (වරදින්න දේකුත් නෑ හැබැයි ) දැන් අළුත් blogger interface එකේ අයත් තමන්ගෙ දැනට active template එකේ Edti HTML වෙත යන්න. දැන් මෙහෙම පණිවිඩයක් ආවනෙ. එතන Proceed ක්ලික් කරන්න.  දැන් ඔයාගෙ template එකේ HTML කෝඩ් තියෙනව පෙනෙයි. දැන් මේ පහත රූපෙ විදියට variable definitions කියන තැන හොයා ගන්න. අමාරු නම් Ctrl + F ගහල හොයා ගන්නකො.  දැන් ඔන්න ඔය කෝඩ් එකෙන් උඩට, ඒ කියන්නෙ *variable definitions තැනයි උඩ කඩ ඉරි පේලියයි අතරට මෙන්න මේ පුංචි කෝඩ් එ

පෙම්වතියක් තෝරගන්නෙ කොහොමද ?

හනී බනී වෙන් වෙලා දැන් මාස 8ක් විතර ඇති. ගොඩක් දෙනා අහන දෙයක් තමයි එච්චර  ආදරේ කරා නම් කොහොමද දැන් ගානක් නැතුව ඉන්නෙ කියන එක. ඕකට හොඳ උදාහරණයක් කියන්නම්. අපේ තාත්තගෙ මිත්‍රයෙක්ගෙ wife ළඟදි Cancer එකකින් නැති උනා. පෞද්ගලිකවම මං දන්න දෙයක් තමයි ඒ දෙන්න අතරෙ පුදුම ආදරයක් තිබුනෙ. එයාලගෙ විවාහ ජීවිතේට අවුරුදු 19කටත් වැඩියි. ඒත් මළ ගෙදරදි, ආදාහන කටයුතු කරද්දිවත් ඒ අංකල් පොඩ්ඩක්වත් ඇඬුවෙ නෑ. කිසිම දුකක් පේන්න තිබුනෙත් නෑ. හිස් බැල්මෙන් බලාගෙන හිටිය විතරයි. කටයුතු ඉවර වෙලා අපි ආපහු යනකොට ඒ මනුස්සය කිව්ව හරි අපූරු කතාවක්, "නෝන නැති උනාට මට දුකක් නෑ.. ඒත් එයා නැති පාළුව මගේ ජීවිත කාලෙම තියේවි. පහුගිය අවුරුදු 19ටම එයා මටත්, මගෙන් එයාටත් වෙන්න ඕන යුතුකම් ටික ඉටු කරා. අපි දෙන්න දෙන්නටම ණය නෑ.." එච්චරයි.. මමත් කාටවත් ණය නෑ.. ඒත් අද (ඔක්තෝම්බර් 30) තමන්ගෙ 20 වෙනි උපන් දිනේ සමරන හනී බනීගෙ සියළු කටයුතු, අනාගතේ, බලාපොරොත්තු සාර්ථක වෙන්න කියල මං හදවතින්ම ප්‍රාර්ථනා කරනවා.. ඇත්තටම ඇයි කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි (සම්මතයට අනුව) යාළු වෙන්නෙ/ ආදරේ කරන්නෙ/සම්බන්ධයක් ඇති කර ගන්නෙ ?? කෙල්ලන්ගෙ පැත්ත